V těchto dnech spousta Revit uživatelů přemýšlí jak správně nastavit své komunikační procesy pro lepší spolupráci a komunikaci nad svými Revit projekty. Na tomto webináři, který jsme pro vás připravili, se dozvíte jaké postupy a nástroje doporučujeme aby byli všichni uživatelé Revitu správně propojení a stále měli přístup k aktuálním datům.

Webinář se bude konat v pátek 3.4.2020 v 10:00h a jeho délka bude zhruba 1h.

Přihlásit se na webinář

Práce v Revitu z Home office může být pro tým projektantů výzva, obzvláště pokud potřebujete spolupracovat například s profesemi a více lidí pracuje na jednom modelu. Poradíme vám co s tím jako Revit uživatel můžete dělat.

V Adeon CZ jsme tým profesionálů s více než 20 letou tradicí. Poskytujeme komplexní služby BIM implementací. Od prodeje CAD aplikací, přes školení, konzultace, nastavení standardů a komunikačního procesu, až po vytvoření BEP a BIM pilotní projekt.