Nedávno jsme pro vás uspořádali webinář na téma „Efektivní spolupráce a komunikace v projektovém týmu“ s prezentací vhodného nástroje k tomuto řešení. Zájem o webinář nás velmi potěšil a proto jej ještě budeme opakovat. Je vidět, že se nejen rádi díváte na video prezentaci řešení, ale že se i rádi na živo ptáte co vás na programu zajímá.
Níže se tedy můžete podívat na záznam z tohoto webináře. Co vše se v něm dozvíte? Například jak zaslat váš model zákazníkovi (nebo investorovi) tak, aby si nemusel pro prohlížení nic instalovat. Jak například porovnat rozdíly mezi verzemi 3D modelu nebo jak tyto modely autoamticky verzovat aniž by jste se o to museli starat. Také jak vytvářet markupy a poznámky do 3D modelů bez nutnosti drahých a kompleních řešení typu Navisworks. A také se dozvíte jak spolupracovat s desítkami různých CAD formátů a nebýt tak závislý na několika softwarových řešeních.
- Správa uživatelů, členů projektů a přístupů
- Nahrání a správa nejen stavebních modelů a dokumentace
- Možnosti prohlížení CAD dat
- Přehled všech vlastností dokumentace a verzí
- Komunikace nad projektovými daty v interním týmu
- Vytváření poznámek a markupování ve výkresech a modelech
- Sdílení a komunikace nad daty s externisty, kooperanty a investory
- Export dat a možnost externího stahování
- Správa notifikací při změnách v projektu
- Vizuální porovnání změn mezi verzemi 3D modelu
- Aktivní kontrola nad modelem – Jak nahlížet a pracovat nad modelem v týmu ve stejný čas online